Är du inte nöjd?

Om du tycker att vi har gjort fel i vår rådgivning och försäkringsdistribution ska du i första hand kontakta Christer Jakobsson och i andra hand kontakta vår klagomålsansvarig.

Klagomål ska ske skriftligen till nedan adress. Skicka gärna ditt klagomål på den e-postadress som anges. Redogör så tydligt som möjligt för vad du anser har hänt och vad din rådgivare har gjort fel. Det underlättar en snabb hantering.

Du som konsument kan få kompletterande vägledning från Konsumenternas försäkringsbyrå, Konsumenternas Bank- och finansbyrå eller den kommunala konsumentvägledningen. Om du inte är nöjd med vårt beslut kan du få din fråga prövad av Allmänna reklamationsnämnden eller allmän domstol. Om du vill klaga på ett beslut är det viktigt att du gör det så snart som möjligt.

Kundklagomål Försäkringsagenterna SWE AB
Klagomålsansvarig, Fredrik Nilsson

Adress
Vagnsgatan 1
745 37 Enköping

Mailadress
klagomalsansvarig@tydliga.se